Vernieuwde website én nieuwe markt

De afgelopen periode heeft voor HUMAIN, Management en Innovatie, in het teken gestaan van de ontwikkeling van een nieuwe website en business development activiteiten in binnen- en buitenland.  Het beschikken over een website die duidelijk maakt waar Humain voor staat en mee bezig is had hoge prioriteit. Na een gedegen  voorbereiding, een stap voor stap implementatietraject en feedback van deze en gene staan alle seinen op groen en is de lancering van de website een feit. Wij zijn er trots op in “Nieuws en meer” te vertellen over de tot nu toe bereikte resultaten. Duidelijk is dat vanaf het eerste ontwerp van de homepage, zoals op het plaatje,  tot de live versie sprake is geweest van een zoektocht naar het “goede gevoel”.

home-preview-v3

Out of the box gaan

Bewust kiezen voor een out of the box benadering in de business omgeving kent uitdagingen en verrassingen. In de loop der tijd heeft Humain ruime ervaring opgedaan met out of the box invulling geven aan de drie service lines- Business Coaching, Business Development en Business en Education. De ideeën rondom deze service lines hebben aan kracht gewonnen en er zijn producten en diensten ontwikkeld of nog in ontwikkeling. Tegelijk met de nieuwe website is ook meteen de huisstijl onder handen genomen. Met de vernieuwde website en huisstijl worden een belangrijke fase van het zichtbaar en herkenbaar willen zijn afgesloten.

Uitdagingen buiten Nederland

In de achterliggende periode zijn zoals vermeld eveneens kansrijke stappen gezet buiten Nederland. De voorbereidingen voor het buitenland kenden een sterke binnenlandse component waarbij dankbaar gebruik is gemaakt van de in de loop der jaren opgebouwde kennis en netwerken. Vanuit de service line  business development is actief aan de slag met het zoeken en vinden van oplossingen op de terreinen herstructurering, herfinanciering en reorganisatie van bedrijven in onze portefeuille. Het regelmatig en fysiek op locatie in het buitenland aanwezig zijn is gebleken een goede investering te zijn. Zowel klanten als ook de netwerken rondom de klanten hebben aangegeven vertrouwen te hebben in deze werkwijze. Uiteraard zijn wij content met het gegeven dat deze werkwijze voor een ieder tot een win-win situatie leidt. Onze slogan “kennis als basis en ervaring als toegevoegde waarde” krijgt zo steeds meer betekenis.