De naam Humain
De naam is een knipoog naar “mens” Human en de intrinsieke overtuiging van de toegevoegde waarde van INnovatie (HumaIN). Innovatie is de creativiteit van mensen die groot dromen, boven het maaiveld durven uit te komen, de handen uit de mouw steken, over grenzen heen kijken en doorzetten.
In HUMAIN wordt tevens tot uitdrukking gebracht de bewuste keuze voor de businesselementen MAnagement en INnovatie. Innovatie biedt kansen voor toegevoegde waarde aan een onderneming en het het verbeteren van het verdienvermogen voor alle stakeholders. HUMAIN wordt uitgedaagd door de omgeving waar de onderneming zich in bevindt en kansen ziet voor groei.
De inzet van Humain
Klant en omgeving begrijpen en met beiden benen in de praktijk staan. Kennis, ervaring, creativiteit en vertrouwen in eigen kunnen. Optimaal gebruikmaken en inzetten van het netwerk dat over de jaren heen is opgebouwd om bedrijven, mensen en de maatschappij verder opweg te helpen:
- verkregen kennis en vaardigheden inzetten
- realistische businessdoelstellingen formuleren
- geloven in de ambitie, kracht en drijfveren van de organisatie
- out of the box durven denken
- samen moeilijke hobbels nemen en durven vooruit te blijven kijken
- successen delen we samen
Met Europa (Nederland) als basis wordt business ontwikkeld in Zuid-Amerika/Caraïbisch gebied (Suriname) en Afrika (Ghana). Verbindingen leggen met kennisnetwerken, bedrijven, overheid, financiers en professionals in dienstverlening is de strategie die hierin wordt gevolgd. Het streven is er op gericht om op verantwoorde wijze te investeren en participeren in projecten met als ultiem doel ondernemingen van te maken.