Ketenpartners dragen bij aan expansie

HUMAIN heeft er voor gekozen zich duidelijk te positioneren als een bedrijf met drie kernbegrippen: Mens, MAnagement, INnovatie. Zonder veel fantasie zijn deze begrippen terug te vinden in de bedrijfsnaam. De volgorde van deze begrippen is een bewuste keuze aangezien Humain de mens in een bedrijf of organisatie centraal stelt en vervolgens met managementvraagstukken en innovatie aan de slag gaat voor het realiseren van veranderingen en vooruitgang.

De komende perioden worden in verschillende opzichten spannend en cruciaal. Op verschillende fronten moeten uitgewerkte plannen en strategieën zich gaan bewijzen en kunnen hierdoor betekenisvolle stappen worden gezet. De vooruitgang van de klant en Humain gaan hiermee hand in hand. Dit is ook zo als het hoort, wat klanten willen en hoe Humain het graag ziet. Kennis en toegevoegde waarde ter beschikking stellen voor klanten en op deze manier bijdragen aan een positieve ontwikkeling van het economisch en financieel perspectief van kansrijke bedrijven.

Een sleutelrol in de plannen en strategieën wordt gespeeld door ketenpartners in binnen- en buitenland. Voor het gaan realiseren van een nieuwe inkoopstrategie voor grondstoffen o.a. tarwe, maïs, en soya,  in het buitenland is het kunnen aanmeren van grote volume schepen van belang. Obstakels als bijvoorbeeld een scheepswrak die de strategie belemmeren moeten worden opgeruimd. Naast financiering van deze investering speelt kennis op het terrein van verantwoorde wrakverwijdering een belangrijke rol. De afgelopen periode is besteed aan het vinden van een partner en het bouwen aan een vertrouwensrelatie voor de lange termijn.

Chavez3

Door de vestiging van Humain in Nederland kan het heel behulpzaam bij het slaan van bruggen tussen bedrijven hier en in het buitenland. Samen met de klant in het buitenland is onderzocht of het vestigen van een bedrijf hier in Nederland ook  bijdraagt aan de inkoopstrategie en andere lange termijn doelen als bijvoorbeeld financieringsvraagstukken. De zoektocht heeft geleid tot de daadwerkelijke oprichting van een bedrijf dat gaat bijdragen aan de optimalisatie van inkopen en andere diensten.